Wat vervelend dat er een probleem is met je artikel. Stuur ons altijd eerst een mail voordat je het artikel retour stuurt. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Beschadigd:
Mail ons, binnen dagen na ontvangst van de bestelling, de klacht, het ordernummer en foto van de klacht door en stuur deze naar hello@beautyboss.nl. Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Je kunt geen aanspraak maken op garantie bij de volgende zaken:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage
Verkeerd geleverd:
Heb je een ander artikel ontvangen dan besteld? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via hello@beautyboss.nl. Zodra wij je mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat je het juiste artikel zo snel mogelijk ontvangt.
Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via hello@beautyboss.nl. Wij zullen het ontbrekende artikel zo snel mogelijk verzenden.